Friday, May 6, 2011

Jom Masuk Bloglist Prince Untuk Bulan Mei Nanti...

Hai semua...Terjah punya terjah dari blog ke blog finally aku tertarik dengan blog nie...
Dia ada cerita pasal contest.. So, aku pun tertarik la nak join contest nie..Almaklumlah dah lama tak join contest so aku cadang nak join contest nie.. Korang jom lar ramai-ramai meriahkan and join contest nie.. Huhu..
Aku minat la tengok blog nie sebab blog dia ni simple tapi menarik.. Banyak information aku boleh dapat daripada blog nie.. Dia pun expert gak bab-bab blog nie, even dia baru jer dalam dunia bloggers nie tapi dia lagi expert daripada aku yg dah lama masuk ke dunia blog nie...hehe =)

Haaa...Pesanan kat korang semua if nak join contest nie juz click kat bawah nie..



♥ So, korang tnggu per lagi juz click jer and tgk syarat2 dia...

♥ Sangat mudah and berbaloi! 

♥ Cepat-cepat sebelum terlambat! Tarikh tutup dia 10 Mei..

♥ Selamat Mencuba... =)

2 comments:

Prince said...

thnx tau sebb join..:)

Nurul Hidayah said...

sama2... =)
hehe, hrp2 trpilih lar yer..♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...