Thursday, December 9, 2010

Result oh Result!

Betul ker result kuar esok??  Tapi, ramai kawan-kawan aku ckp result kuar esok...adoiii....Aku dh cuak gler nie, tak tahu lar dapat berapa..Hmm, tak per lar yang penting aku dh usaha sedaya upaya aku yang boleh, semoga aku dapat result yang cemerlang dan sepadan dengan apa yang aku dh usahakan...Amin...Kalu ikowtkn aku nak tahu result nie dah lamer dah boleh sebap abah aku baek dengan lecturer aku so, confirm lar dia boleh bagitahu awal-awal macam sem lepas....Tapi, aku takowt lar nak tahu result awal-awal tak tahu naper..Mungkin sem nie aku terlalu tension kowt sebap sem nie adalah sem akhir bagi diploma aku...

Next sem aku dah tak belajar sebap sem depan ada practical...So, sem ini lar aku harap sangat-sangat aku dapat kepututsan yang paling terbaek antara sem-sem yang lepas...Lagi 1 sem nie agak susah sikit lar and sem nie jugak lar yang aku paling tension sangat...Soalan dia masuk final exam ari tue pown boley tahan gak lar susahnye...Aku tension gak sebap orang lain a.k.a kawan-kawan aku sumer teror-teror...Aku sedih kalau aku tak dapat result macam diorang gak...Aku selalu tercorot nak di bandingkan diorang..Diorang selalu dapat dekan, aku teringin gak nak dapat dekan tapi nak buat camner rezeki tak de lagi so, tak per lar aku redha jer...Yang penting aku dah usaha sedaya upaya aku yang boleh...Aku takowt gak kalu aku tak dapat nk balas jasa parents aku...

Aku harap sangat esok result aku cemerlang...Ya Allah aku mohon pada Mu semoga Engkau makbulkan doa hambamu yang lemah ini...Aku harap result aku tak mengecewakan aku even aku tak dapat dekan tapi nak buat camner aku terima dengan redha walaupun agak sedih..Memang kalau boleh sem nie aku nak dapat dekan tapi bila dah aku jawab soalan tue aku rasa dekan tue macam dah tipis...Harapan aku semakin lama semakin tipis...Tak per lar aku doa semoga aku dapat result yang terbaek daripada yang lepas-lepas...Aminn....Bila pikirkan pasal kawan aku confirm diorang semua dapat dekan...Aku punya geng ada 5 orang..Diorang semua pandai-pandai, aku jer biasa-biasa jer..

Kadang-kadang aku tension ngat tambah-tambah rumate aku dia tue relax jer tapi still ley dapat result gempak...Bila fikir balik aku selalu rasa down dengan keadaan nie tetapi aku cuba kuatkan semangat untuk terus cuba sedaya upaya aku..Kawan baik aku and family aku banyak bagi support aku...Diorang cakap kita semua tak sama...Tahap kecerdikan masing-masing tak sama so, kita tak boleh nak tengok diorang yang penting kita rajin berusaha dan biarlah diorang tak macam kita tapi usaha tue penting...Bila fikir balik cam tue aku jadi semangat and aku try sedaya upaya aku yang boleh tapi silap aku jugak sebap tak struggle hard dari awal lagi..Hmm, kalau aku dapat result tak elok camner?? Tapi semua itu aku dah cuba jadi aku tak boleh sedih apa-apa pown result dh kuar jadi aku kena terima semua nie dengan hati yang terbuka...Sorry for my Family if I can't get the best result in this sem...I hope after this I'll will try the best in degree to get dean's list every sem...
Semoga aku berjaya dapat result yang cemerlang, Aminn.....

THIS QUOTES CAN MAKE ME STRONG <3<3










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...